Monday 2 November 2009

Doa Buat Acik Lan

rasanya dh lama sgt aku x update blog, sibuk dgn kije, sibuk dgn masalah apa sume akhirnya pagi nie aku try to update my blog juga.
acik lan masih lagi di hospital HUKM setelah kine transfer dari PPUM.. aku rasakan keadaan HUKM x sama kemudahan yg ada seperti PPUM. harap2 dari segi perubatan dier ok. hari ini seperti yang cik intan bg tau acik lan akan di operate sekali lagi untuk tgk tempat yang tersumbat.. Ya Allah sungguh besar dugaanMu pada Acik Lan semoga acik lan, Cik Intan tabah menhadapi ujian dariMu Ya Allah.

Aku sedey melihat keadaan ciklan tidak seperti dulu padahal dulu acik lan aktif bersukan, angkat berat etc sekarang badan acik lan dh lemah sgt2 x berdaya apa sume.. semoga pembedahan kali ini akan sihatkan acik lan.

kerisauan aku berganda-ganda bila aku dapat trace ada ketulah plak dekat breast aku sebelah kanan padahal dulu aku dh operate sebelah kiri... Ya Allah aku di uji lagi rupanya mungkin ujianMu padaku supaya aku lebih mendekati mu, bermuhasabah kn diri......

masa untuk kawan2 tidak seperti dahulu family lagi utama.... tiba-tiba teringat petikan ayat Hani....

"kDg2 AllaH iLGkan sKjp MeNtaRi, kMdIAn DtGKaN pULa GuRuH dAN kiLaT, PuAs KT mEnaNGis MeNcaRi D mANa MeNtARi, RuPa2NyA aLLah Nak HaDiAHkaN kITa PeLaNGi....."

semoga Allah hadiah kn aku & family acik Lan pelangi.

No comments: